UKEN SOM GIKK #36

Ukens høydepunkt 

Helt klart at jeg dro til Mamma på besøk, og snart vært her i 8 døgn! Som var langt i fra planlagt! haha 🙂 men kjekt det! 🙂 

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte personer er uærlig med meg og bryter avtaler med meg! Seriøst skikkelig lei meg 🙁 har ikke ord… 

Ukens opptur 

Fått noen hyggelige meldinger, det er helt klart en opptur på en måte! <3 Hyggelig meldinger er alltid noe man setter pris på! 🙂 

Ukens innkjøp 

Kjøpt ett sånn lite fat, synes bare det var så fint! For jeg elsker stjerner <3 

Ukens beste treningsøkt 

Gikk en liten tur her rundt i Ringebu med Mamma her om dagen! Det var kjekt! 🙂 Gikk til sammen sånn ca 5 kilometer! 🙂 

Ukens sang 

King Curtis 2017

Ukens mat opplevelse 

Medisterkaker m/brun saus og poteter! 

Ukens serie

Det vanlige som jeg følger med på det! Jakten på kjærligheten.Farmen og Skal vi danse 🙂 Er som sagt så super kjekt å se påå! 🙂 

Håper dere har hatt ei veldig fin uke, og ønsker alle sammen ei riktig fin ny uke ! 🙂 <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg