FRISTED OG PAUSE!

I dag har jeg vært i barnehagen å hjulpet til i noen timer! (Har bare bytta dag) Og sliter seriøst sånn skikkelig om dagen! Men når jeg er i barnehagen blir alle tanker borte, og rett og slett helt fantastisk! Fristed og pause fra alt er det da føler jeg! Og trives så fantastisk bra i barnehagen at jeg har IKKE ORD! Elsker unger! <3 Og den muligheten jeg har, å være der å hjelpe til er bare helt AMAZING! Og været har virkelig vært på TOPP i dag! -5 og sola skinner! Og hun som er hos meg 1 time hver uke, har vært her i dag! Og vi gikk tur (som vi stort sett pleier å gjøre) Har funnet ei runde som tar ca akkurat 1 time å gå! Så det var bra det! Så gått til sammen 11 kilometer i dag + hjelpa til i barnehagen da! <3 

Ønsker alle en superfin kveld! 🙂 

Blogges! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg