UKEN SOM GIKK #37

Da var det Søndag igjen, og tid for UKEN SOM GIKK #37

Ukens høydepunkt 

Helt klart da jeg var i barnehagen å hjalp til på Onsdag! Det er så GULL! <3 

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte folk ikke er ærlige med meg, blir skikkelig lei meg og føler meg dårlig når ting er sånn 🙁 Verste og vondeste som er det er uærlighet! 🙁 

Ukens opptur 

Da jeg var med fritidskontakten min på Fredag! Det var veldig koselig! Da vi bakte rundstykker og gikk en liten tur! Evig glad dem timene jeg er med henne 🙂 

Ukens innkjøp 

Det jeg har kjøpt denne uken er garn, var 50 % på Nille. Så kjøpte noen fine farger! Også øyenskygge palletten og leppestift fra Max Factor! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått en del turer denne uken også! Og mange steder, men mye av de samme stedene. I boligfeltene, ned til Dokka sentrum osv! veldig fint å gå på de stedene, hvertfall nå som det er snø! Og gå tur med gå gruppa på Torsdag var og veldig koselig! 🙂 

Ukens sang 

Lætt det vårrå som det e-Nordans! Fengende sang! 

Ukens mat opplevelse 

Små cheesburgere m/pommes frittes på mc donalds Lørdag! Det var godt! Fortsatt ekstremt dårlig matlyst! 

Ukens serie 

Skal vi danse,Jakten på kjærligheten & Farmen! 🙂 

Håper alle har hatt ei superfin uke, og ønsker alle andre ei kjekk ny uke! <3 

Blogges! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg