Ca 14 timer!

Ble henta noen minutter over 07, også dro til stasjonen, og når alle hadde gått på bussen så dro vi. Hadde 2 stopp hver vei! Også var vi på Shoppingsenteret i 3 timer, også på mat butikken EDA supermarket i ca 1 time! Hadde en veldig hyggelig tur! 🙂 Og flere kjente som jeg ikke viste at skulle være med som var med så det var skikkelig hyggelig! Fikk sidekamerat- en jeg kjenner så det var skikkelig koselig! 🙂 Kjøpte meg det jeg alltid kjøper i Sweeden! Nemlig brus og godteri, fordi det er så sykt billig og masse utvalg-ikke minst! Også kjøpte jeg ei fin ugle,ring i ekte sølv,power bank til telefonen,t skjorte,hettegenser, og faktisk årets siste julegave! 🙂 Legger med bilder av noen av innkjøpene under! 🙂

Håper dere har hatt en fin dag! 🙂 Her er det straks kvelden! 🙂 Tidlig opp i morgen også! 

God natt alle sammen! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg