UKEN SOM GIKK#39

Ukens høydepunkt

Helt klart da jeg var i barnehagen å hjalp til på Onsdag! Jeg er på den minste avdelingen, eldste barnet der er bare litt over 2 år! Og når jeg kom så sa 2 av ungene hei rett til meg når jeg kom! Hva er vell mer koselig! <3 Og at jeg skal være der en hel time mer neste uke, også videre, er helt klart høydepunkt ass! 🙂 Ææh! 🙂

Ukens irritasjonsmoment

At ikke alle forstår ting,det er både fortvilende og irriterende på en gang!

Ukens opptur

1. Hyggelig stund på Julegateåpning med fritidskontakten min og søte små ungene hennes! Det var virkelig så koselig! <3

2. Bra samtale jeg var på Fredag, som gikk veldig fiint, og føltes bra! 🙂

Ukens innkjøp

Kjøpte noen garn nøster til her om dagen, utenom det ikke kjøpt noe spesielt faktisk! Kjøpte nok ting og tang når jeg var på Svensketur! Hoho!

Ukens beste treningsøkt

Gått mange fine turer rundt her i Landsbyen! Denne uke og, som alltid! 🙂 Gått tur i dag, og kommer tilbake til hvor jeg gikk og var i ett senere innlegg! 🙂

Ukens sang

Tenn ett lys for de små-Scandinavia! Den sangen er så koselig! <3

Ukens mat opplevelse

Hjemmelaget pizza i går! var godt det!

Ukens serie 

Jakten på kjærligheten og Farmen! Selvfølgelig! Blir bare mer og mer spennende nå! En av de siste episodene i jakten i mårå!

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen ei ny strålende uke <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg