DET JEG LENGE HAR VENTA PÅ SVAR PÅ!

Som nevnt noen ganger tidligere så har jeg ikke vært helt i form, sånn 1 1/2-2 måneder ca.. Har hatt vondt i halsen veldig av og på, og fryser sånn ekstremt uvanlig mye! Og er fortsatt akkurat det samme! Og tok noen blodprøver tidligere, og de var helt normale! Og nå Fredag så tok jeg som sagt noen nye blodprøver! + halsprøve! Ikke den vanlige som man tar på legesenter og får svar på med en gang! Men en halsprøve som skal sendes inn! Gjorde jo det da! Og ble sett nedi halsen på! Og har skikkelig store mandler! Og fikk svar på de siste blodprøvene i dag! Og det har vist seg at jeg har en type Streptokokker! (Noe jeg aldri har hatt før!) + har vist seg at jeg tidligere har hatt Kyssesyken og! (Prøvene viste ikke når jeg har hatt det, men at jeg har hatt det!) Og har hatt mangel på D vitamin for stund tilbake, men enda mangel! Så nå må jeg plutselig ta 2 D vitaminer hver dag! Men greit nok det! Så snakker om har vært/er feil på nesten alle prøver denne gang! Haha! Men jeg ER bare SUPERLETTA OG GLAD for å ENDELIG har funnet ut hvorfor jeg fryser så, og vondt i halsen!! Får ikke beskrevet hvor LETTA jeg er altså! 🙂 Og i stad kjøpte jeg hjerte som lyser som skal henge i vinduet, så har hengt det opp! Synes det ble superfint! 🙂 Og kjøpte ett sett med Cafe gardiner til kjøkkenet- som jeg egentlig har sett på for lenge siden, og nå kjøpte jeg det, for var salg og! Før pris kosta 499, og nå 299! Så dem skal henges opp rett på ny året jah! 😀

Håper dere har hatt en finfin Mandag! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg