HVERT SEKUND ER LIKE GULL!

I dag har jeg vært i barnehagen å hjulpet til noen timer! HVERT SEKUND ER LIKE GULL! altså. Første gangen i dag som jeg var der en time lengere! Og det var super kjekt og bare helt GULL! <3  Er så evig glad for at jeg har denne muligheten! SMILEFJÆS! Og jeg går alltid i skikkelig god tid! Liker bedre å være tidlig ute enn sent ute- sånn er jeg til alt! Også skikkelig glad at jeg gjorde det For snødde ganske mye i dag! Enda jeg var ute tidlig så hadde det kommet ganske så mye snø altså! Så vassa nesten 3 kilometer i snø da! Men shit happens! 🙂 Og når jeg skulle hjem så var jeg skikkelig glad for det var brøyta NESTEN alle steder hele veien! Bortsett fra siste del! Så bare helt superbra det da!! 🙂 Så hatt en superfin dag i barnehagen- som alltid!! <3 Var en tur innom butikken å kjøpe noen varer med det samme, det var veldig praktisk fint i med jeg gikk forbi! 🙂 Og utenom det i dag så har jeg BARE slappet av! Trengs om jeg vil eller ikke.. Når formen ikke er helt på topp! -Legger med ett bilde, back to good times! <3

Ønsker alle en superfin Onsdag kveld! 🙂

Blogges!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg