SÅNN NÅR MAN BARE TRENGTE Å KOMME SEG BORT LITT!

I dag har jeg hatt besøk av Venke og Kent Are uttpå dagen. Det var skikkelig koselig! 🙂 Som alltid! 🙂 Setter så pris på stunder der man er med venner,familie,bekjente osv! Er bare så koselig! 🙂 Og i aften så følte jeg bare for å komme meg bort litt! Så derfor tok jeg bussen en tur til Gjøvik! 🙂 Veldig fint pynta der er det også altså! Jeg kjøpte meg noe å spise også så rundt i masse butikker og sånt! Ble kjøpende ett fint sminkesett! (selv om jeg egentlig har nok sminker fra før(MILDT SAGT) Haha! Men ble kjøpende det likevel! 🙂 Fint å ha til man skal pynte seg til spesielle anledninger osv altså! 😀 Møtte på ene venninna mi tilfeldig på Gjøvik så snakka med henne, det var såå koselig! <3

Håper dere har hatt en finfin dag! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg