UKEN SOM GIKK #40

Ukens høydepunkt

1. Da jeg var i barnehagen å hjalp til Onsdag, helt fantastisk! <3

2. Da jeg var hos Venke og Kent Are Lørdag å spiste mat og koste oss! Og spilte spill! Helt super koselig! <3

3. Da Venke og Kent Are besøkte meg Torsdag, var super koselig! 🙂

4. Gjøviktur som jeg bråbestemte meg for å gjøre Torsdag, var kjekt det også! 🙂

Ukens irritasjonsmoment

Ikke noe spesielt som har irritert meg denne uken altså! Flott det! 😀

Ukens opptur

1.Samtale Mandag og Fredag! Som føltes veldig bra og oppløftende!

2. At legene og de på sykehus fant at jeg skulle få behandling for Streptokokkene! Var virkelig tidenes opptur i håp om at det skal bli bedre altså! 😀

Ukens innkjøp

Dette fine sminkesettet her som jeg kjøpte på H&M Torsdag!

Ukens beste treningsøkt

Gått noen fine småturer hele uken faktisk! Men siste dagene har det ikke vært VELDIG FINT å gå tur.. For er veldig glatt! (og den bakken der jeg ofte går er det aldri strødd, så veldig lite kjekt å gå der altså!) Men har gjort det da!! Sånn alt fra 3 km-6 km turer 🙂 Fornøyd med det! 🙂

Ukens sang

Saganatt-Robin og Bugge & Gaute Ormåsen!

Ukens mat opplevelse

Taco med gode venner Lørdag! 🙂 Alltid koselig å spise sammen!

Ukens serie

Farmen og Jakten på kjærligheten selvfølgelig! Men litt stusselig at sesongene er ferdig i Søndag og Mandag! Men shit happens! 🙂

-Mer positivt denne uken enn noen gang siste månedene, og det er helt amazing! <3

Håper dere har hatt ei superfin uke <3 Og ønsker alle sammen ei strålende ny uke! 🙂

Blogges!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg