Ene ødelagt, da ble det en ny en!

I dag som det er Mandag så kom det nye tilbudsblad i posten! Alltid like spennende hver uke synes jeg! Men spesielt i Juletiden så er det så mye fint og kjekt i butikkene! I fjord så kjøpte jeg 2 sånne gaver med lys i! Og den ene har blitt ødelagt, og når dem var på tilbud denne uken så kunne jeg ikke dy meg! Så da ble det en ny gave! Den lille var den som var blitt ødelagt så da kjøpte jeg ny liten gave! Også fant jeg fin Pyramide med lys og! Som var på halv pris og! Alle dem med lys i var på halv pris! Og synes det ser så fint ut! Tidenes KUPP fårn si! 🙂

Har dere kjøpt noen fine Jule ting denne sesongen? 🙂

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg