Den datoen jeg sjelden har tenkt over!

I dag er det Lucia. I dag har jeg vært i barnehagen å hjulpet til! Og vi i barnehagen på minste avdelingen skulle se på de litt større gikk i tog! Det var så koselig! Alltid like koselig i barnehagen! Og selvfølgelig ekstra stas å se ungene som gikk i tog også! Og spiste Lussekatt etterpå! Mange mange år siden jeg faktisk tenkte over eller feiret denne datoen! Var på butikken å kjøpte Lussekatter etter jeg var ferdig i barnehagen! Er trossalt bare en gang i året! Jeg og hun jeg er med en time pr uke gikk en liten tur etter jeg var ferdig i barnehagen! Også kjørte hun meg hjem! Formen er slett ikke på topp så! Skikkelig kjett!! I dag tidlig var det -19 ute! Og tidligere i aften var det -15!

Har dere feiret Lucia? Ønsker alle en god kveld videre! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg