Gjelder å ha håpet oppe!

Formen er seriøst ikke på topp! På ene og andre måten.. Men gjelder å ha håpet oppe! Gleder meg til jeg skal besøke Mamma om ca ei uke! Skal feire jul med henne! Tror det blir veldig koselig! <3 Eneste som gjenstår er å levere de siste julegavene jeg skal levere, også siste husarbeid før jul! Alt er planlagt! Liker seriøst å ha plan på alt jeg! Da har jeg det best! 🙂 Avtaler,husarbeid, og sånn “faste” ting! Liker å ha ting totalt forutsigbart på alt som er! Kan sikkert være positivt og negativt det! Men for meg så er det helt toppers! 🙂

Flere som er sånn?

Blogges! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg