FOR ALLER FØRSTE GANG!

I aften har jeg  vært med fritidskontakten min. Det er alltid så kjekt! 🙂 Gleder meg sååå masse til hver eneste gang! 🙂 For vi finner på så mye kjekt og trives veldig godt å være med henne. Og vi prater om så mye forskjellig! Og går aldri tom for forslag å snakke om eller gjøre, så er bare sååå kjekt! 🙂 I aften lagde vi risboller, det har jeg aldri gjort hjemme der jeg bor alene før! Bare hjelpa til når mamma har laga liksom! Men i dag lagde jeg og fritidskontakten min. Og dem ble så bra og det var så gøøy og! 🙂 også hun var så snill å hjalp meg å sette i gang den nye PCn, også hjalp hun meg å nappe øyenbrynene mine. Og det ble SÅÅ FINT. Er sjelden jeg er så fornøyd med dem altså! Også etter det så spilte vi litt kort! Jeg digger det og! 🙂 Så gjort så mye kjekt på en gang! 😀

Blogges! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg