Ukens høydepunkt fullført, tross lite søvn!

I dag er det Onsdag. og allerede den 20 Desember dere! Tiden flyr! Og Onsdag vil si at jeg har vært i barnehagen å hjulpet til i dag! Det var kjekt som alltid! Og jeg sliter med søvn for tiden, så er veldig fornøyd med å ha klart å fullføre min ukens store høydepunkt likevel! 🙂 Og etter jeg var ferdig i barnehagen så gjorde jeg ett par ærender i sentrum, også kjøpte meg litt mat deretter! Og når jeg kom hjem så har jeg fiksa siste rest til at det skal se strøkent ut til Jul! Så nå er jeg VELDIG fornøyd! 😀 Er dere godt i rute til Jul? 🙂 

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg