HØYDEPUNKTER 2017!

Nå tenkte jeg å lage ett innlegg å fortelle dere noen av mine årets høydepunkter! 🙂 

Veldig fornøyd med å hatt ett så aktivt år, masse gå turer, på alle årstider, og all slags type vær som har vært! Veldig fornøyd med det! 😀 

Starta i praksis i barnehage dette året også! Som er bare helt amazing! Får ikke beskrevet det hvor fint det er å være der!! <3

Mange koselige stunder med venner, som er så gull verdt! <3 

Flotte kvelder på Lavvotunet sesongen, Danseband weekend og flere kvelder! 

Viltaften på Lavvotunet m/ masse god mat og Vangsteins Dansemusikk som spilte! Helt superbraa var hele kvelden! Første gang jeg har vært på Viltaften så var veldig kjekt! Mat som var fra Gynther! 

Julebord på Lavvotunet m/ masse god mat fra Gynther og musikk og virkelig liiv med Biffen og Streken! 

Fairytales show!

Fått bra fritidskontakt dette året som jeg trives så mase med! Praten går lett, og har alltid noe å snakke om, og nye forslag om hva vi skal gjøre dukker stadig opp! Så er bare helt super kjekt! 😀 

Gått alle helselagsturene sesongen!! 😀 Helt fantastiske turer! 

Sverige tur med campingtur på Montebello camping med en god venn! Var helt super gøøy! 😀 

Ønsker alle sammen riktig godt nytt år!! <3 Og er veldig glad for at dere har lest bloggen min og lagt igjen hyggelige kommentarer i 2017! <3 Og blir evig glad hvis dere vil lese bloggen min videre! 🙂 

Blogges! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg