Helt borte!

Når jeg var hos Mammaen min på juleferie så klarte jeg seriøst å glemme både laderen til pcen min og broddene mine! Og 2 viktigste tingene for min del! Hah. Også røde dager og dager der det ikke går post og da! Så da tok det ca 1 uke før jeg fikk det i posten! Men i dag heldigvis, I DAG! 😀 Jeg sparte det siste strømmen jeg hadde på PCn til å skrive innleggene på Nyttårsaften da! Men NÅ er jeg endelig tilbake med bloggingen! Det blir helt supert! 😀 

Kjøpte meg disse telysholderne i går, synes dem var såå finee! <3

Håper dere har hatt fine dager siden sist! 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg