ILLE TUR!

I går så gikk jeg ut å tenkte å gå en liten tur, blåste litt når jeg gikk fra hjemme, men plutselig var det noen harde vindkast, så var ILLE tur ass! Og internettet var borte i hele går, først sku det bli i orden til 16,og så 18, så 23.59, og så deretter 08 i dag tidlig! Og i dag var det i orden da! Så var veldig kjekt! Og med det samme så var tv kanaler borte, og senere på aften så ble strømmen borte! Men den kom fort tilbake da! Heldigvis! Det var akkurat mens jeg drev å vaska gulvene i leiligheten! Så ble en liten pause før jeg fikk tatt siste rest i går, men ble fullført så bra dæ! 😀 Og så fikk jeg svar på halsprøven min i går! Og nå har jeg fått tilbake streptokokker igjen visst! Hatt halsvondt av og på siden slutten av September! Så må vell snart bli bra en gong for alle skulle man tro! Men bare å vente å se da! 😀 Heldigvis så føler jeg meg ikke dårlig form! Veldig glad for det! 😀

Håper dere har hatt fine dager! 🙂 Ønsker alle en strålende aften! 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg