Forslått!

I dag er det Onsdag,som vil si at det var tid for å hjelpe til i barnehagen igjen! 🙂 En av ukens høydepunkt! <3  Turen når jeg gikk til barnehagen i dag tidlig gikk ikke så bra! Klarte å dette på glatta! Gjorde veldig vondt der og da, men etterpå gikk det veldig greit! Og når jeg skulle gå fra barnehagen fikk jeg skikkelig vondt! Men hadde en veldig veldig fin dag i barnehagen anyway. Men endte meg at jeg valgte å dra til legen for å sjekke det! Så har forslått meg ved ribbeina der! Synes det var veldig greit å sjekke det så det ikke var noe verre! 🙂 Og fikk svar på hva som skulle gjøres når jeg fortsatt har den bakterien i halsen, så skulle ta en annen pencillin kur! Så gjelder å ha håpet oppe! Selv om jeg er drit lei ta hals styr! Men dæ gåååår! 🙂 

Håper dere har hatt en finfin dag <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg