MESTRINGSFØLELSE PÅ G!

I aften har jeg vært med fritidskontakten min. Det var veldig koselig, som alltid! 🙂 Og en annen gang som en person viste meg hvordan jeg skulle feste tråer på strikkingen så hadde jeg glemt det, for ble bare vist en gang! Og i dag så viste fritidskontakten min meg så nå kan jeg det helt selv! Det føles så bra! har festa tråer på 12 lapper til lappeteppet mitt. Eneste jeg må gjøre nå er å kjøpe meg egen nål så jeg kan feste tråer på resten som jeg har laget! Også strikke videre senere, gleder meg skikkelig! Får skikkelig DILLA når jeg klarer det for fult!! 😀 Jeg er skikkelig tunglært generelt! Hehe! 

Håper dere har hatt en superfiin dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg