JEG GIR MEG IKKE!!

Jeg har som nevnt tidligere hatt vondt i halsen, og fryser av og på helt siden slutten av September! Og er henvist til avdeling hos spesialist. Men er veldig lenge til jeg har time der! Så i dag var jeg hos legen igjen med det! For jeg GIR MEG IKKE! Slitsomt å gå sånn her så vanvittig lenge! Så tatt ny sånn halsprøve som skal sendes inn, så får svar på den om noen dager! + er purra på timen jeg har på avdelingen! Så håpe det skjer noe tidligere da! Gjelder å ikke gi seg! Så kanskje det blir bra til slutt…

Håper dere har hatt en strålende dag! <3  Kos dere masse! 🙂 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg