UKEN SOM GIKK #48

Ukens høydepunkt

Hadde besøk på Fredag og hadde det kjekt! Også koselig besøk Lørdag av Stine, og masse latter og moro! 😀 2 fine ukens høydepunkt, helt klart! <3 

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte ikke forstår ting og hvor vanskelig enkelte ting VIRKELIG er for meg! 🙁

Ukens opptur 

Finfin dag i barnehagen da jeg hjalp til på Onsdag <3 Og at formen har blitt bedre helt klart!! Og helt klart opptur at jeg vant på giveaway her om dagen som jeg fortalte dere! 🙂 Nydelig vase ! <3

Ukens innkjøp 

Morsdagsgave og litt sånt! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått mange fine turer siste dagene, finfint det! 🙂 Bare når jeg var dårlig som jeg ikke gikk tur 2 dager denne måneden, ellers gått tur hver dag, og det er superfint! 🙂 

Ukens sang 

Hører på masse sanger som alltid jeg 😀

Sex-Cir.Cuz,Endelig ferie-Skyrmarshall Arts,Moren din-Vidar Villa. Det er noen av dem hvertfall! 😀 

Ukens mat opplevelse 

Spiste pizza i går, det var veldig godt! 

Ukens serie 

Helt klart kjendis Farmen og Sophie Elises verden!! <3

Håper alle har hatt ei strålende fin uke, og ønsker alle ei ny superfin uke! <3 

Blogges! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg