UKEN SOM GIKK #44

Ukens høydepunkt 

Superfin dag da jeg hjalp til i barnehagen på Onsdag <3 

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte personer ikke tåler noen ting -.- 

Ukens opptur 

1. Samtale Tirsdag og Torsdag, som var veldig opptur.

2. Onsdag da jeg og hun jeg er med en time hver uke var ute på gå tur! 🙂 

Ukens innkjøp

Denne uken har jeg ikke kjøpt noe spesielt! 🙂 

Ukens beste treningsøkt 

Koselige turen jeg og hun jeg er med en time hver uke, gikk litt over 3 km. Gått tur hver dag denne måneden, så gått masse fine turer! Og i går gikk jeg en tur til Dokka og litt rundt, på til sammen 8 kilometer! Som var en veldig fin tur, temperatur på -5! Som er noe annet i forhold til Onsdag som det var -20! hehe! 

Ukens sang 

Bygdejenta-Kevin Boine 

Ukens mat opplevelse 

Karbonader, brun saus og poteter med finfint selskap Fredag! Var veldig godt! 😀

Ukens serie 

Eneste jeg har sett på TV denne uken er Farmen kjendis! Men snart begynner det annet jeg skal følge med på 😉 

 

Håper dere har hatt ei strålende fin uke, og ønsker alle sammen ny fin uke! 🙂 Har selv hatt ei veldig fin uke! 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg