UKEN SOM GIKK #50

Ukens høydepunkt

Koselig besøk på Fredag <3 

Koselig stund med fritidskontakten min i dag med strikke fikse tid 😀 

Ukens irritasjonsmoment 

At jeg ikke kan bli helt bra av forkjølelse/halsvondt! 4 måneder til sammen, av og på.. Kanskje toppen 2 uker bra før det starter på ny.. Så LEI DET! 

Ukens opptur 

Samtale på Mandag og Fredag! Helt klart ukens oppturer ! 🙂 Føles bra! 

Ukens innkjøp

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken, tror jeg.. 

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse turer denne uken, bortsett fra i dag! Som formen er enda mer dårlig! 3 dager på rad med super fint vær denne uken! Onsdag,Torsdag og Fredag! Så det var strålende! 

Ukens sang 

Selveste nye sangen til Morgan Suele-Noora

Ukens mat opplevelse 

Taco på Torsdag, var godt! 

Ukens serie 

Sophie Elises verden, følger fortsatt ikke med på noe annet på TV! Men begynner snart noe mer jeg skal se på! 😀 Gleder meg! 

Håper dere har hatt ei finfin uke og ønsker alle ny strålende uke ! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg