Effektiv!

I dag har jeg vært i barnehagen å hjulpet til noen timer. Det var like kjekt, som alltid! 🙂 Og etter det så gikk jeg og hun jeg er med en time hver uke en liten tur, også var hun så snill å kjørte meg en tur innom butikken og sånn. Også når jeg kom hjem starta jeg å gjøre litt husarbeid. Legge sammen klær, vaske klær, støvsuge gulvene, ut med søpla og sånne ting! Og nå har jeg spist mat! Så vil si jeg har vært effektiv i dag sånn egentlig! Veldig fornøyd med det.. Tross ting ikke er på topp….. 

Håper dere har hatt en superfin dag! <3 

Blogges! 

4 kommentarer
    1. Du er kjempe flink og effektiv. Stå på vilje er kjempe Bra! 🙂 sjekk ut mine nye innlegg også 🙂 kanskje du finner enda mer inspirasjon der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg