UKEN SOM GIKK #52

Ukens høydepunkt 

1. Da jeg var i barnehagen å hjalp til på Onsdag <3 

2. Da jeg var med fritidskontakten på Torsdag, og vi bakte! <3

3. Da Stine og jeg var på show Lørdag, og hun sov over her! <3

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte ikke forstår alt! :/ 

Ukens opptur 

Opptur er helt klart samtaler Tirsdag og Fredag! Gjorde uken min 100000 ganger lettere!! 🙂 

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse turer denne uken, virkelig finfint! 🙂 Turen opp til kirken var veldig fin tur her om dagen, og ellers masse fine turer rundt i landsbyen! 🙂 

Ukens sang

Oppi ein dal- Kruttrøyk

Ukens mat opplevelse 

Lasagne i går, var veldig godt! 🙂 

Ukens serie 

Denne uken har jeg faktisk sett 3 tv program, det er mye mer enn jeg pleier! Hihi! Men så Tangerudbakken,Sophie Elises verden og Norske Talenter! 🙂 

Håper alle sammen hatt ei strålende fin uke! Og ønsker alle sammen ei riktig fin ny uke! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg