GJORDE SEG VELDIG, OG FØLES BRA!

I dag har jeg vært på samtale, det føles bra, og lettere! Også i aften har jeg vært med fritidskontakten min. Og det er alltid så koselig! 🙂 Hun var så snill å hjalp meg med å sy sammen litt mer på teppet som jeg driver å strikker og syr sammen! Også hjalp hun meg å farga håret mitt, også nappa øyenbrynene mine! Det var veldig snilt av henne! 🙂 Og det gjorde seg å få fiksa seg litt, og føles veldig bra! 😀 Hatt en virkelig veldig fin dag i dag! 😀 

Håper dere har hatt en strålende fin dag! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg