SYKE DILEMAER!

Nå tenkte jeg å ha noen dilemmaer, her we og! 😀 

Alltid sol i øynene, eller alltid en stein i skoen? 

Da må det bli alltid ha sol i øynene! 

Spise taco hver dag i en måned, eller ikke kunne spise taco på et halvt år?

Ikke spist taco på et år, kunne fort blitt veldig lei da ja! 

Spise en levende padde, eller være en padde?

Oi for ett valg! Haha. Ingen av delene! Men da måtte det blitt spist en padde! 

Aldri reise ut av Norge, eller aldri være i Norge?

Da ville jeg valgt aldri reise ut av Norge, for liker Norge best! 😀 

Alltid hatt mensen, eller aldri hatt mensen og heller ikke kunne blitt gravid? 

hatt mensen og ikke blitt gravid, for skal aldri ha egne barn, enkelt og greit! 😀 

Rik og venneløs, eller fattig med mange venner?  

Fattig med mange venner selvfølgelig! Vennene mine betyr vanvittig mye for meg! <3 

Gå naken i ett år, eller hatt hodepine i ett år?

Hatt hodepine ett år! 

Sove i en seng full av maur, eller en seng med spikre som står oppover?

Åee fyya! Ille begge deler! men sove i en seng full av maur velger jeg altså! 

Aldri bruke såpe i dusjen, eller aldri bruke deo?

Aldri bruke deo! Bruker masse såpe! haha 😀 

Håper dere likte dette innlegget! Lik gjerne innlegget om du likte det, da blir jeg super glaad! 🙂 

Blogges! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg