HØYDEPUNKT!

I dag som det er Onsdag så har jeg vært i barnehagen å hjulpet til der i noen timer! Det var så utrolig kjekt! 🙂 Som alltid! HØYDEPUNKT! <3 Og i aften så har jeg vært med røde kors gruppen å gått tur, vi gikk ned til ved renseanlegget, også var det en sti gått opp. Så gikk vi der også innover! Men jeg synes det var litt verre enn jeg så for meg! Åsså jeg som er skikkelig tung gikk i gjennom snøen enkelte steder! Så jeg snudde etter hvert! Men har gått langt i dag, for gikk til der jeg møtte de jeg gikk tur med og det andre jeg har gått ute i dag! Så gått til sammen 13 kilometer! Det er ganske mye! Så er sliten og skal slappe av nå for å si det sånn! 😀 

Blogges! <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg