ENE OG SÅ DET ANDRE!

I dag som det er Onsdag, så har jeg vært i barnehagen å hjulpet til noen timer! Det er alltid så super kjekt! UKENS STORE HØYDEPUNKT, virkelig altså! <3 Også skal jeg være med å gå i 16 mai tog med barna i barnehagen! Så det blir super koselig! Gleder meg skikkelig til det! <3 I går /og i natt kom det en del snø! Tenkte bare NEEEI! Også er det glatt under snøen da, og når det er snø så ser man ikke der det er glatt! Så det er dritt, rett og slett! Men men… Lite å gjøre med.. I aften så har jeg vaska klær, vaska bord og benken, lagt sammen klær, vært ute med søppel. vaska søppel bøtter og sånne ting! Så virkelig gjort mye bra i dag! Flott det! Tross vanskelige ting som er.. Når jeg er i barnehagen har jeg ikke tid til å tenke på ting, så det er super flott! Men ellers skal det så lite til før enkelte tanker kommer i hode! Er trist!.. Men man må prøve det man kan å gjøre det beste ut av det og situasjon… Ønsker alle ei riktig god natt!! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg