UKEN SOM GIKK#56

Ukens høydepunkt 

Selvfølgelig da jeg var i barnehagen å hjalp til på Onsdag, var så super stas, som alltid! <3 

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte ikke bare kan forstå og gi litt tilbake når jeg tar kontakt og sånn 🙁

Ukens opptur 

1. Da jeg var på samtale på Mandag, det gjorde godt! 

2. Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke på Tirsdag! 

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken! Bra det! Kjøpte litt av hvert flotte ting forrige uke så! Hihi! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse turer denne uken, som ellers! Selv om været har vært alt forskjellig! Snø,sludd,regn,sol,overskyet og alt! Men det har ikke stoppa meg, gått masse turer nedi Dokka, og laget mine egne runder rundt omkring! Super flott det! Gått til sammen 4,7 mil hittil i April måned! Fornøyd med det! 😀 

Ukens mat opplevelse 

Medisterkaker med brun saus og poteter! Spist det 2 ganger denne uken, for synes det er så godt! 😀 

Ukens sang 

Lørdagsbarn-Morgan Sulele Katastrofe 

Ukens serie 

Bloggerne og Paradise Hotel! Digger det! Er så super flott å følge med påå! 😀 

Håper dere har hatt ei finfin uke, og ønsker alle sammen ei ny flott uke! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg