SÅNT MAN BARE TRENGER AV OG TIL!

I dag har jeg dratt bort en tur, er virkelig noe man rett og slett bare trenger av og til! (Hvertfall jeg) Dro til Gjøvik og så rundt på CC også kjøpte meg mat. Også er det faktisk tivoli på Gjøvik nå! Og jeg er litt barnslig og synes det er gøy å prøve sånne vinneboder og sånt! Også synes jeg HELT KLART at karuseller er SYKT GØY! Men ikke så gøy alene akkurat. Så tok ingen karusell.Også har jeg faktisk gått tur rundt på Gjøvik også! + til og fra buss stoppet! Så gått til sammen 10 kilometer i dag! Flott det! 😀 

Hva har dere gjort i dag? 🙂

Ønsker dere riktig god helg alle sammen! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg