UKEN SOM GIKK #60

Ukens høydepunkt 

AT JEG HADDE HELE 869 LESERE PÅ BLOGGEN I GÅR! DET ER MER LESERE ENN JEG NOEN GANG HAR HATT DE ÅRENE JEG HAR BLOGGET! ER BARE SÅ SYKT STORT, OG ER BARE SÅ UENDELIG TAKKNEMLIG FOR DET! TUSEN TAKK KJÆRE DERE! <3 ER BARE SÅ SYYYKT STORT!! 

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte  (ganske mange aldri kan forstå og ta tak… ) 

Ukens opptur 

 1. Selvfølgelig da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag og bakte horn, det var så sykt kjekt, og ble sååå godeee! <3 OMG! 

2. Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke!  

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk! 

Ukens mat opplevelse

Medisterkaker med brun saus og poteter! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått noen kjekke turer denne uken! 🙂 Rundt i Landsbyen vår! 

Ukens sang 

Pistol-Skei og PT

Ukens serie 

Selvfølgelig Paradise hotel og Bloggerne! Men siste episode av denne sesongen Bloggerne var på Torsdag da! 

Håper dere har hatt ei strålende uke og ønsker alle ei ny riktig flott uke! <3 

Blogges! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg