JEG KAN! :D

I aften har jeg vært med fritidskontakten min. Jeg har gjort HELT FERDIG lappe teppet som jeg har laget. Hekla ferdig kanten rundt. JEG KAN! 😀  Også har hun hjelpa meg å nappa øyenbrynene mine. Blir like bra hver gang hun gjør det! 😀 Også etter det så gikk vi tur, et sted jeg faktisk aldri har gått! Fortauet mot Odnes! + at jeg har gått litt før i dag også! Så gått til sammen 9 kilometer i dag! I strålende vær! Veeeldig varmt altså! Tar virkelig på å gå tur i denne varmen! Hehe! Men koselig var det! 😀 

Håper dere har hatt en flott dag! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg