DAY 1- FØRSTE GANGEN!

I går var det årets første utefest på lavvotunet. Men først på dagen kl 14-17 så spilte Vangsteins Dansemusikk nede på campingen. Masse variert dansemusikk. Veldig bra! Som alltid! 🙂 Også utefesten starta kl 20- 01. Også bytta de banda som spilte på, annenhver. Titanix starta å spille også Hanne Mette band deretter, og sånn fortsatte det! Og HELT KLART var det Hanne Mette band jeg skulle høre påå! Første gang jeg har hørt på henne live. Selv om hun har spilt her på Dokka før så har jeg faktisk ikke vært å hørt på henne før! Det var veldig bra! Men de andre var ikke helt min type musikk.. I går var det sånn skikkelig varmt så tenkte det holdt med genser. Men ble SÅ KALDT på kvelden, så angret meg skikkelig at jeg ikke tok med meg mer klær! Men men! Super bra å være der var det! Mamma ble med også! Har ikke vært der sammen med henne på minst 4 år siden!! Tok selfie med Hanne Mette. Det var sykt stas! 😀 

Håper dere har hatt fine dager! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg