Det holder nå!

I dag har jeg vært ute på gå tur. Og i dag var det ekstremt varmt, og slitsomt å gå! 30 varmegrader var det når jeg gikk tur på dagen! Men gikk tur på 6 kilometer, også gått en liten kveldstur på 2 km i kveld! Det var veldig deilig. For litt mer kjøligere nå for å si det sånn! Utenom det så har jeg vaska klær, lagt sammen klær og litt sånn. Også laga middag selvfølgelig! Ble Medisterkaker med brun saus og poteter i dag! Var veldig godt det! 🙂 -Tusen takk for at dere leser bloggen min, og legger igjen kommentarer! Veldig veldig glad for  det! 🙂 Og veldig koselig om du vil følge meg på sosiale medier! Carmar92 på Snapchat og carinamariboe på Instagram 🙂 

Håper dere har hatt en flott dag, og ønsker alle sammen riktig god helg! <3 Kos dere masse 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg