NOE JEG TRENGTE!

I dag hadde jeg ingen planer, men ble invitert med til Lillehammer med 2 venninner. Venke og Stine. Det ble jeg veldig veldig glad for! For ingenting er som tid med venner! 🙂 Dro til Lillehammer på Strandtorget kjøpesenter, også jeg hadde ikke tenkt å kjøpe meg noe, men fant et veldig veldig fint skjørt som jeg hadde lyst på! Tenkte litt på det! Men veldig glad at jeg faktisk kjøpte det, for skjørt.. det er veldig fint. Og jeg liker lange skjørt! Men helt seriøst så har jeg faktisk ingen. For har liksom ikke funnet noen som jeg har hatt skikkelig lyst på! Før i dag! 🙂 Så var veldig kjekt, for jeg trenger jo noen ganger skjørt til spesielle anledninger! Eller hvis jeg bare har lyst å gå i skjørt ellers! 😀 Også fant lipgloss som jeg syntes var veldig fin. Så kjøpte til og med 2 like! Hihi! Så det var super braa! 🙂 Også kjøpte vi oss mat og koste oss med det! 😀 

Hva har dere gjort i dag? 🙂 Håper dere har hatt en  like superfin dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg