EN AV DE SISTE GANGENE!

I dag som det er Mandag har jeg vært i barnehagen. Det var veldig koselig, og helt GULL, som alle de andre gangene 🙂 Er så fantastisk koselig å være der! Men fikk vite at det er en av de siste gange jeg skal være der nå! Veldig trist, men håper det finnes andre muligheter! For Hadde vært drømmen! For alle de timene jeg har vært der har vært helt MAGISK! <3 Barn er noe helt spesielt fantastisk for meg! Helt fantastisk koselig! <3 Og de tilbakemeldingene jeg fikk i dag på samtale med hun sjefen der var så koselig! At jeg har vokst så mye på den tiden jeg har vært der, og at hun var stolt av meg! Det var veldig snilt sagt! Sånn setter seg virkelig i hjertet! Er så takknemlig! <3 Ellers i aften har jeg gjort litt husarbeid, det er alltid flott å få gjort unna! 🙂

Håper dere har hatt en flott Mandag <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg