MORGENEN STARTET SÅNN HER.. <3

I dag morges stod jeg opp tidlig, for nemlig Venke og jeg hadde planlagt å gå fjelltur i dag! Og da tok jeg bussen til Torpa, også var hun så snill å henta meg på bussen, også dro vi til fjellet der gå turen starter. En ting er å gå asfalt som jeg har gjort sånn skikkelig mye, men å gå i ujevnt terreng er helt annet! Når man går oppoverbakker så blir man sliten av det, men å gå i nedover bakker synes jeg seriøst er enda verre, for da har man mindre kontroll og må bruke bena sånn skikkelig! Men en så flott  natur var bare supert! Hadde virkelig en så flott og koselig tur med så koselig selskap med Venke! Var helt fantastisk! 🙂 Uendelig glad og takknemlig for venner som blir med på gå tur, helt amazing! <3 Håper dere har hatt en flott dag! 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg