HELSEFARLIG!

Dagen som har vært. På dagen i dag. Så har jeg vært Per-Egil og gått tur. Det var veldig koselig! 🙂 En helselagstur som vi gikk i dag! Den er helt ny i helselagets hefte! 🙂 Også står det seriøst at det er lett terreng! Og det var det overhode ikke! Langt ifra! Skrå sti flere steder,masse steiner og røtter. Og noen steder igjengrodd. Så rett og slett helsefarlig nesten! Så fort gjort å tråkke litt feil når det er vanskelig enkelte steder! Men utenom det så var det en veldig veldig fin tur ellers! 🙂 

Gå turer er livet! <3 

Blogges! 

2 kommentarer
    1. Så fine bilder.
      Det kan være litt skummelt å gå i skog og mark. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har snublet og falt i slikt terreng. Allikevel synes jeg det er herlig å komme seg ut i skogen, så får jeg heller plastre meg når jeg kommer hjem 🙂

    2. Den Glade Fotografen: Tusen takk 🙂 Ja, sant 🙂 Det samme tenker jeg 🙂 Selv om det var litt hardt når det stod lett terreng ass! Haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg