LIKE REDD OG NERVØS HVER GANG!!

I dag har jeg vært hos tannlegen, på sjekk av tennene mine. Jeg er seriøst skikkelig redd og nervøs, hver eneste gang! Siden jeg var barn og til jeg nå er 25 år.. Som har sine grunner! Men likevel vil jeg dra å sjekke tennene mine jevnlig, for jeg ønsker ikke dårlige tenner! Selv om jeg har hatt masse hull når jeg var yngre! Men i dag, er første gangen på veldig mange år som jeg måtte reparere noe! En plombe hadde faktisk detti ut, så måtte fikse på det da! Men jeg er seriøst SÅ fornøyd med å ha klart å gå på sjekk + fikset på det! Flere som har ekstremt tannlegeskrekk? 

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg