UKEN SOM GIKK #71

Ukens høydepunkt 

1. Koselig storfint besøk på Torsdag! <3 

2. Lavvotunet Fredag & Lørdag <3 

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting nevnt, ingenting glemt 😀 

Ukens opptur 

At det snart nærmer seg at enkelte er tilbake… 

Ukens innkjøp 

Kjøpt meg et annet stuebord. Er så glad jeg kjøpte det! 😀 Kommer i eget innlegg! <3

Ukens beste treningsøkt 

Da jeg gikk Vangsjøknatten- siste turen jeg manglet for denne sesong i helsalgstur heftet mitt! Var så kjekt!! 🙂 <3 

Ukens mat opplevelse 

Medisterkaker med brun saus og poteter, spiste det sammen med Mamma i dag! <3 

Ukens sang 

Jævlig lænt 2019 Juur 

Ukens serie 

Ikke sett på noe serie denne uken! 

Håper dere har hatt ei super fin uke, og ønsker alle sammen ei ny riktig flott uke! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg