SÅ glad! :)

I dag har jeg vært på samtale, og tatt masse blodprøver. Må gjøres det av og til! Så bra det! 🙂 Også så jeg på topp listen i kommunen her jeg bor. Og jeg er nr 1 i dag også! 😀 Også står det bare dem med norsk IP som lesere på topp listen. Men hadde 38 norske lesere i går, også til sammen 60 lesere i går! Så veldig glad og takknemlig for det, at dere leser bloggen min, og legger igjen fine kommentarer! <3 Hvis dere har lyst å følge meg på sosiale medier! Så heter jeg Carmar92 på Snapchat, og carinamariboe på Instagram. Legger ut masse bilder! 🙂 

Ønsker dere en flott aften! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg