54!

I kveld så har jeg vært hos Mamma, vi spiste god middag sammen! Beste middag ever! 😀 Fiskeboller med hvit saus og poteter! 🙂 Også spilte vi radio bingo. Som har blitt en tradisjon sånn ca. Når det ikke skjer noe andre ting! Også fikk jeg seriøst BINGO. Jeg turte ikke å ringe inn, men Mamma gjorde det for meg! Var skikkelig gøy! Jeg fikk bingo på tallet 54! 😀 Også ringte det inn en annen person på samme tallet også. Så måtte dele med en person. Men gud så gøy likevel! 😀 Å i det heletatt få Bingoo! 😀 

Blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg