UKEN SOM GIKK #77

Ukens høydepunkt 

Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag, da vi baka sjokoladekake også gikk en tur, og hun fletta håret mitt. Det var så fiint 🙂 

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting, og ingen nevnt, ingenting glemt! 

Ukens opptur 

1. Snakket med Søstera mi på telefonen <3 

2. Samtale Mandag og Fredag! 

3. Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke, og gikk tur! 😀 

Ukenes beste treningsøkt 

Gått masse turer denne uken også faktisk, som alltid stort sett! 🙂 

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk. Ikke verst! 😀 

Ukens mat opplevelse 

Taco, spiste det her om dagen! 🙂 

Ukens sang 

Nordpå-Benjamin Beats 

Ukens serie 

Jakten på kjærligheten, Idol, Skal vi danse og Love Island! 😀 Svæært bra! 🙂 Mer enn på lenge å følge med påå! 😀 Flere enn på lenge! 

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle strålende ny uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg