UKEN SOM GIKK #80

Ukens høydepunkt 

1.  Besøk Fredag til Søndag! Alltid koselig med besøk, ble gåtur, spilling,laga mat, se tv osv! ! <3 

2. Da jeg var med fritidskontakten på Torsdag, bakte kanelsnurrer å hadde det koselig! 🙂 Største høydepunkt hver uke! <3 

Ukens irritasjonsmoment 

Ikke noe nevnt, og ingen og ingenting glemt ! 🙂 

Ukens opptur 

1. Samtale på Fredag, føltes veldig bra ! 🙂 

2. Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke å gikk tur, koselig! 🙂

Ukens beste treningsøkt 

Gått mange fine turer denne uken, som alltid <3 

Ukens mat opplevelse 

Spaghetti med kjøttdeig og kjøttdeigsaus 

Ukens innkjøp 

Kjøpt 2 stjerner på landsbymarked. Hengt den ene opp allerede, synes det ble fint! Elsker stjerner <3  også kjøpt noe til min tante unge som kommer etter hvert, men hva kan jeg ikke si 🙂 Hihi!

Ukens sang 

Hilltop 2019-Beathoven,Jaannybravo

Ukens serie 

Helt klart Bloggerne,Jakten på kjærligheten, og så klart Skal vi danse! Har egentlig 4 store favoritter der! Men 2 av de største var to  ta dem med minst stemmer var de i går! Men det tredje paret var dem som fikk minst stemmer! Hadde pannikk ei stund. Var nervøs! Hehe! Håper så at dem kommer lengst mulig! 😀 <3 Ser dere på det? 🙂 Noen dere heier på? 🙂

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle ei ny flott uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg