3 BESTE TIMENE I UKEN! <3

I dag har jeg vært å sendt gave til min søster, til tante ungen min som kommer etter hvert. Ææh, det er så koselig! <3 Søte baby klær <3 Også i aften har jeg vært med fritidskontakten min. Vi bakte gulrot muffins. Som vi gjorde for et par uker siden, som ble SÅ vellykket! Men lagde ikke så mange sist! Så lagde en del flere i dag! Ble like vellykket som sist for å si det sånn! 😀 Glemte å ta bilde. Så legger med bilde jeg tok sist! Eneste som er forskjell er at noen er i stor muffins form, og resten i vanlige former. Også fulgte jeg henne hjem etter vi hadde vært her noen timer. Også hjem å  så på reprise fra gårsdagens Bloggerne. For i går på den tiden så jeg på Farmen! Også etter jeg så Bloggerne vaska jeg benken, var ute med søppel og sånt! Også spiste middag! Og nå skal snart se kveldens episode av Bloggerne! Det er flott! 

Håper dere har hatt en super dag! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg