2017-2018!

I går så var jeg og Gro på premie utdeling fra toppturer sesong 2017-2018. Jeg har aldri vært på premie utdelingen før faktisk. Men bare henta premien min på frivillighetsentralen, men når Gro spørte om jeg ville bli med så tenkte jeg, ja hvorfor ikke! Spennende det! I med jeg aldri har vært med tidligere. Ble trekt ut 20 premier blant de som har skrevet navnet ditt i tur bøkene. Også var det quiz på stien! Så det var litt spennende da! 😀 Jeg vant ikke noe premie som ble trekt ut. Men fikk premien min for 15 fullførte topp turer! Så strålende fornøyd med det da! 🙂 Og nå er det bare å kjøre på med turene på det nye heftet. Så gjelder bare å få med noen som er ivrige på tur! Jeg er veldig klar i allefall. 

Håper dere har hatt ei fin helg! <3 

Blogges! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg