ORD KAN IKKE BESKRIVES!!

I dag har jeg og en jeg er veldig god venn med, Nemlig Per-Egil. Vi har vært på gåtur i høstvær og ganske så fin temperatur! 18 varmegrader. Superflott! 🙂 Vi gikk Eggedosisberget! Som er en superflott tur! Også dro vi å spiste mat ute etterpå! Så hatt en superfiin dag! Kan ikke beskrives med ord hvor mye jeg setter pris på sånne stunder!! <33 Og i kveld sett Skal vi danse på TV-selvfølgelig! Veldig fornøyd med resultatet! 🙂 Mine 3 favoritter gikk videre rett etter hverandre! Nemlig Martine,Sophie Elise Og Morten.  (Heier aller mest på Sophie Elise da) En grunn til at jeg stemmer 3 ganger på henne hver eneste Lørdag fra start! <3 ) Hun er den som har fått aller mest poeng av dommerne 2 eller 3 ganger på rad nå. Så superbra fremgang synes jeg virkelig! 🙂 

Ønsker dere riktig god natt, og god helg videre! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg