UKEN SOM GIKK #83

Ukens høydepunkt 

1. Da jeg var med Per-Egil på Lørdag, gikk Eggedosisberget og dro ut å spiste mat etterpå! <3

2. Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag. Gikk tur, og snakka om alt og ingenting! 

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting nevnt, ingenting glemt! 🙂 

Ukens opptur 

Samtale Tirsdag og Torsdag! Virkelig opptur, når jeg føler meg bedre etterpå! Føles veldig bra! 

Ukens innkjøp 

2 t skjorter som jeg kjøpte når jeg var på Gjøvik tidligere denne uken! 🙂

Ukens beste treningsøkt 

Gått veldig mange fine turer denne uken, spesielt fine turer også! <3 Med koselig selskap! 

Ukens mat opplevelse 

Hamburgere m/pommes frittes i koselig selskap! 🙂 

Ukens sang 

Scaniakusken-Tomgang

Ukens serie 

Jakten på kjærligheten.Farmen,Skal vi danse, og selvfølgelig Bloggerne (Bare synd det var siste uken nå) Men var SÅ kjekt å følge med på!! <33 Og på Skal vi danse i går, så skjedde det beste som kunne skjedd synes jeg, at Amalie gikk ut! Kunne ikke skjedd bedre 😀 

Håper dere har hatt ei superfin uke, og ønsker alle sammen ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg