PREMIERE!

I kveld har jeg vært på PREMIERE for årets Fairytale show. Har vært der flere år på rad! 4 eller 5 år! Og det er like fantastisk bra levert år etter år! Så masse flinke dansere og sangere! 🙂 Spesielt to tvillingjenter som er fantastisk flinke til å synge som jeg bare elsker å høre på! Også en som heter Anders som er SÅ flink til å spille gitar og sånn, også synger han også! DEN stemmen han har, er helt sykt! 🙂 Og alle de andre var veldig veldig flinke også! Så helt fantastisk show jeg er glad jeg gikk på! 🙂 Selv om jeg er syk!  Håper dere har hatt en finfin Fredag, og ønsker alle sammen riktig god helg! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg